Mina auktioner på Tradera

onsdag 27 juni 2012

Mer bilder från träffen.

Hallå!

Detta blir verkligen ett sent inlägg. Fastnade i tv soffan men vill ändå göra ett inlägg innan läggdags. Tänkte ta lite ledigt i helgen med födelsedagskalas.

Det blir lite mer bilder från träffen och sedan nåt med BIA och ett bröllopskort.

 Här sitter Christine och scrappar. Som ni ser full verksamhet.
 Här är resultaten av LO utmaningen där det skulle bl.a. innehålla 3 bilder.
 Det blev visst bröllpskort först, så går det när man inte är riktigt vaken.
Det är ju trots allt bröllopstider nu. Blev inspirerad av min favoritblogg LOTv.
Älskar olika kortvikningar. Ville också visa det fina pappret från Edtions Dream Catcher i
30x30 papper.
 Tyvärr så syns färgerna lite dåligt men det är ett lila cardstock i botten och sedan dies från
X cuts four petals. Stämpeln från Lily of the Vally, kakservetten är en stans från Cherry lynns English tea party. blommor, pins charms, brads från Scrapmagic.
 Här har jag lekt lite med aluminumtejp, det finns ett namn för denna teknik
men jag kommer tyvärr inte ihåg det för stunden. Hör gärna av er ni som vet.
Jag har använt det jag har hittat i lådorna. Den stora klockan kommer finnas köpa på webshopen.
Det är krångel med webben, just nu kan jag inte lägga upp några bilder.
Så här ser det ut ut inuti, blev ganska nöjd. Det är en roligt teknik och man får
en rätt häftig layout.

Jag har flera saker på gång bl.a. ett albumn med gatefold teknik. 
Vad det är får ni se nästa vecka.

Ha en trevlig helg.

God natt från 
Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar