Mina auktioner på Tradera

måndag 25 juni 2012

Bilder från scrapmaran.

Hej på er alla!

Regnar det på er också? I morse trodde jag att någon hade öppnat en kran där uppe, som det öste ner! Då känns det ju mycket motiverad att stanna inne och scrappa. Som vi har scrappat i dagarna 3!

De som var där fick minsann scrappa, det var utmaningar och tävlingar och lotteri. Hon som på sista dagen vann en helt ny Bind-it-all har i alla fall inte problem med sommarsysselsättningen!

Vi hade verkligen mycket trevligt. Jag hann inte scrappa själv men så otroligt inspirerande att se vilka alster det blev. Så nu ska alla ni också få se lite hur vi hade det. Visst var det synd att ni inte kunde vara med denna gången men det blir en ny mara i oktober så håll utkik!

Här ställde jag upp en del av affären så alla kunde handla.
 Här kan ni se några av tävlingsbidragen från dag 1. 
Visst är de duktiga!

 De fick även prova på med Bind-it-all, här gjorde dem
små fina block till t.ex. post-it lappar.

Det var en fin lokal med flera rum. I ett hade vi affären
och här ovanför ser ni scraprummet. Självklart hade vi ett fikarum 
med mycket gott och onyttigt, hm lite nyttigt var det också.

Mer bilder från scrapdagarna kommer det att dyka upp under de 
kommande veckorna. Med mycket inspiration, tips och ideér.

Stort tack till alla deltagarna! Ni gjorde verkligen detta till 3 underbara scrapdagar!
Ännu större tack till min kära syster Christine som kom 2 dagar tidigare för att hjälpa till.
Utan dig hade jag inte klarat det.
Jag önskar verkligen att ni som inte var med nu har möjlighet att kan komma i oktober för då blir det 
inför julen och säkert blir det nya utmaningar och annat kul.
Till er som var med, Välkommen igen!

Glöm nu inte paraply men stanna hellre inne som jag och scrappa.

kram
Sölvi


4 kommentarer:

  1. Hej. Tack för de jätte trevliga scrapdagarna och allt du ordnat runt omkring. Christel

    SvaraRadera
  2. Fint inlägg du gjort, kära syster min. Jo, jag tackar jag också att jag fick vara med. Helt underbara dagar med underbara människor. Ser redan framemot oktober. Jag gör som du stanna inne o scrappa. En underbar hobby vi har. Vi ses snart!

    Kram
    Christine

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig scrapmara!!
    Roliga utmaningar,trevliga scrappare och jättegod mat!!!
    Ja tack Sölvi och Christine för tre roliga dagar :D

    Stor sommarkram till er båda två!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Jag kan inget annat än hålla med ovan.
    Helt underbart kul hade vi!

    SvaraRadera