Mina auktioner på Tradera

lördag 16 juni 2012

INFÖR SCRAPSOMMAR MASSOR MED NYHETER!!

Hej!

Hoppas att ni har all skol-student avslutningar bakom er. Nu kan man äntligen slappna av lite och kan ägna sig åt lite scrapskoj.

Jag har fått in så otroligt mycket och superfina sponsringar av YouDo, Stämpelgården, Engströms, Pappex och Vilda stamps, tack så väldigt mycket!

Det kommer bli fina vinster till både utmaningar och tävlingar. Det finns platser kvar alla 3 dagarna så skulle du bo i närheten av Vetlanda och har möjligthet och komma så är det bara komma eller vill handla något av nyheterna. Jag kommer ställa upp affären i lokalen så det kommer bli mycket att shoppa.

Öppettiderna är mån-ons 18-20/5 kl.15.00-21.00.

Här får ni spana in lite av vad som kommer att finnas.

Helt underbara dies från Xcut, stämplar och punch från Nellie Snellen.
Vackra stämplar med svensk text från Inkido.

Oemotståndliga supervackra bl.a. blommor, rosor, pins m.m. från Wild orchid

30x30 papper med vintage bilder från Pinodesign. 6x6 papper från Pinodesign bl.a. det allra senaste
Grandma´s schoolbook. Det är även 6x6 papper från Inkido.



Härliga stämplar med svensk text och fina punchar från YouDo och Washi tape.

Ett tröst till er som inte kan komma till Vetlanda, det mesta finns och köpa på webshopen som står längst upp på sidan till vänster, bara ett klick så är du där.

Till sist vill jag önskar alla som har tagit sig tid för att titta in på min blogg
en riktigt skön och härlig sommar!!


Jag avslutar med 2 bilder på tags som jag gjorde till vår avgångsklass som tog studenten igår, i ett helt fantastiskt väder.

Nu kommer jag ta en vecka ledigt från bloggen, har ju lite scrapsugna att ta hand om.

Sommarglada kramar

från

Sölvi


Stämpeln från Vilda stamps, finns på webshopen.
Papper från First Edtion - Boho chic 30x30, finns på min sida på Tradera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar