Mina auktioner på Tradera

söndag 5 juni 2011

Skolavslutning

Hej! God söndagsmorgon, det var ett tag sedan jag gjorde något inlägg här. Det har varit en helt del här hemma. Konfirmation var bara en av dem saker som tog en del tid. Men idag tänkte jag visar ett kort jag gjorde till min dotters cello lärare. Ja, tiden går fort. Vi är redan i juni och det betyder skolavslutning för många. Kulturskolan i vår stad hade då skolavslutning för en vecka sedan. Här är kortet min dotters cello fröken fick.


Papper är från Scrap Magic, stämpeln med den underbara damen i trädgård och det underbara texten är från Prickiform (tyvärr numera nedlagd), spaden och krattan är från Hänglar. Har även avänd en stans från Martha Steward. Färglagd med Fabel Castell pennor och promaker.



Bilden är tyvärr något suddigt. Men det står "We all carry the seed of the most beautiful flower". Tänkte att det passar bra till bilden. Sommar, trädgårdsarbete och visst, vi bär alla frö av den vackraste blomman. Tar det till er och njut av det fina vädret. Tack för att ni tittat in här.

Kram
Christine

1 kommentar:

  1. Kan tänka mej att hon blev glad för det kortet va kanonfint

    SvaraRadera