Mina auktioner på Tradera

söndag 26 juni 2011

Ett damstövel kort

Hej, hoppas att ni alla har haft en härlig midsommar helg. Jaa, vädret var ju inte det bästa. Själv spenderade jag min helg med att scrapa. Ett damstövel kort. Har ju sett såna kort vid flera olika tillfälle. Mallen till kortet har jag fått från fruarna Lilja. Två jätte duktiga damer som är bl a DT för Vilda Stamps. Kolla in på deras blogg så får ni massor med inspirationer. Nu till mitt stövelkort.




Så här ser mitt kort ut. Lite höstlig känslan. Allt material är från Scrap Magic.


En närbild på blommorna. Tyvärr är bilden något suddigt. Men hoppas att ni kan se lite grann.


            Så stövelns baksidan. Här är det lite enklare. Men visst blev det fint? Ett litet annorlunda kort att ge bort. Det var allt för den här gången. Må så gott så "ses" vi en annan gång.

Kram
Christine

1 kommentar: