Mina auktioner på Tradera

söndag 12 juni 2011

Ett bröllopskort

Hej!

Tänka sig att jag har hunnit med ett bröllpskort! Ja, jag var helt enkelt tvunget när alla i min närhet vet att jag scrappar så får man ju lite press på sig att göra ett kort när det vankas bröllop. Ett mycket fint bröllop blev det med ett vackert brudpar och superfint väder.

Man blir ju sällan nöjd med sina alster men den här gången blev jag ganska nöjd.
Med tanke på tidsbristen, som vanligt var jag sent ute.
Papper från Primas underbara serie Reflektions collection 15x15 papper
Veckad papper som jag köpte på Panduro för många år sen. Ritade av hjärtat från en pepparkaksform
Chipboards alfabet från YouDo, embossad med koppar.
All dekoration från scrapmagic

Stämpel med recept på livslång kärlek från Skogstokig.

Tack för att ni tar tid och titta in på bloggen.
De flesta material finns på Tradera:
http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?listtype=1&ftgnr=1679790
Om du inte hittar det du söker på tradera så är det bara maila mig.
solvihon@yahoo.com

Ha det gott!

Sölvi

3 kommentarer:

  1. Ett jättefint kort.
    Gillar papprena

    SvaraRadera
  2. Kämpe fint kort, syster min. Du är så duktig. Gillar blommorna på framsidan och fickorna inne i kortet. Jättefint!

    Kram
    Christine

    SvaraRadera
  3. Oj vad fint. Extra kul att det du la upp det på vår 20 åriga bröllopsdag:)

    SvaraRadera