Mina auktioner på Tradera

fredag 6 maj 2011

MÅNADENS DT!

Hej!

Som ni märker så går bloggandet lite långsamt för mig men jag har fått jobba nästan varje kväll i 2 veckor och kommer göra så i 2 veckor till så jag få be om lite tålamod och förståelse för detta.

Äntligen ska jag presentera maj månads DT : Astrid Jonsson.
Astrid berättar lite om sig själv:
Jag bor på landet några mil utanför Vetlanda. Jag har en liten atelje och butik tillsammans med två kollegor. Jag jobbar med hantverk, vävning, sömnad, keramik och måleri. Nu ingår även scrapbooking som jag började för 3 år sedan. Jag tycker om att ha mycket på gång.
Hur började du med scrapbooking?
Jag blev medbjuden till scrapbookingdag i Tidaholm. Visste innan dess inget om scrapbooking. Under dessa dagar fick jag mersmak och kände att detta passade mig. Jag jobbar helst med LO men gör även kort vid beställning och för eget bruk.
Vad är det bästa med scrapbooking?
Att kunna komponera ihop färger, form och mönster. Det bästa är också kunna göra personliga kort och ge bort.

Under kommande veckor kommer ni kunna se och få inspiration från Astrid.

Sölvi

1 kommentar:

  1. Hej Astrid! Välkommen! Det ska bli spännande att få dina fina alster. Jag vet ju hur otrolig duktiga och kreativ du är. Ha det så bra och vi ses kanske snart!

    Kram
    Christine

    SvaraRadera