Mina auktioner på Tradera

onsdag 18 maj 2011

Scrappat av Sölvi

Hej på er alla!

Ja kors i taket du läste helt rätt! Sölvi har scrappat! Och tänker visa upp detta här! Äntligen, fick jag lust och orken att scrappa och det tack vare min kompis Lena som bjöd med mig till Halmstad förra helgen och vi fick lyxen och bara sitta scrappa 2 hela dagar. Det var superroligt och så mycket inspiration man fick.

Tänker visa upp här 2 kort som jag blev rätt så nöjd med:

Här har jag använt en stämpel från Lily of Valley och en stämpel från Stämpeltokig.
Var tvunget och leka lite med crackel accent men texten syns lite dåligt.
Det står: Att alltid vara en smula barn det är att vara riktigt vuxen.
Papper från Spring Feast

Inne i kortet har jag bara ritat av en tag mall och använt spellbinder.

 Kort nr 2:
Här har jag på framsidan använt en 3D punch och bård från Docraft. Sedan tyckte jag att pappret var så fint så jag stämplade direkt på, lite vågat för att vara jag men det gick och sedan färgade jag med promakers. Är inne i en pärlperiod har pärlor på allt. Papper från Spring Feast. Det mesta finns och köpa hos mig.




MÅNADS DT

Nu undrar säkert några av er var månads DT vägen. Tyvärr så blev hon sjukskriven dagen efter att jag presenterade henne här så hon har inte haft möjlighet och scrappa. Men nu har jag fått tummen ur och visar några äldre LO som Astrid har gjort.



2 kommentarer: