Mina auktioner på Tradera

måndag 25 april 2011

Scrapkurs!

Hej på er alla!

Hoppas att alla har haft en underbar skön påskhelg med mycket mat och sol. Det har jag fått, kom hem igår från en lång resa till Taiwan via Hong Kong. Det blev mycket shopping och lite sol och bad. Efter en lång vinter så har man glömt att sol är = varmt, så vi brände oss redan första dagen men det var inte så farligt man blir nästan glad för det, är ju inte precis bortskämd med sol och värme. Hade tänkt besöka scrapbooking leverantörer i Taiwan men tiden rann iväg och det kändes skönt att få vara ledig.

Med lite yetlag i kroppen så är det dags att ta tag i vardagen. Söndagen den 15 maj kommer min syster Christine Schärfer till Vetlanda då har hon tänkt visa MCP färgningsteknik samt hur man gör stafflikort eller så kan man bara träffas och scrappa. En avgift på 190kr och då ingår det en fika, vi scrappar från kl.13-18.

Anmäla kan ni göra genom att maila mig på solvihon@yahoo.com senast onsdagen den 11 maj. Vid anmälan får man betala in halva avgiften 95kr. Anmälan gäller först när inbetalningen är gjord och är bindade. Uteblir man vid kursdagen återbetalas ej inbetalningen. Resterande betalas på plats.
Vilken lokal det blir beror lite på hur många som anmäler sig, jag återkommer med lokalen. Det är begränsade platser så först till kvarn......

Senare i veckan kommer jag presentera min första månads DT. Håll utkik!

Soliga hälsningar
Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar