Mina auktioner på Tradera

måndag 11 april 2011

Massor med fina papper och nya spellbinders!!


Hej på er alla!
Äntligen har jag fått ihop lite bilder till bloggen.
Nästan hela familjen har legat i influesan så det känns som vi
har varit sjuka i månader.
Men nu har våren äntligen kommit och solen skiner underbart härligt.
Har fått hem superhärligt scrapmaterial som ni kan köpa på tradera eller i affären.
Ovan här har vi papper i 30x30 från My Minds Eye, 60 st i vårliga&somriga färger. Finns på tradera.



Här ovan och under är det underbart fina papper i 30x30 från First Edtion.
Många med vackert glitter men det är svårt att få med det på kort.
Alla dessa papper från First Edtion finns och köpa på både tradera och affären.
Papperna finns även i 15x15





 
Kolla in dessa superhärliga spellbinders!! Finns på Scrapmagic tradera
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1679790&listtype=0
 
Nya cardstock har anlänt, finns i affären. Några med Bling och några med dots.

Fina lådor att altra med samt band med blommor, nallar, hjärtan m.m i
satin. Härliga Stickles,  några är i årets nya färger. 


Det känns otroligt roligt att jag har fått så många följare redan och hoppas att det kommer bli fler.
Ska nu åka på jobbresa och kan inte svar så snabbt på mailen. återkommer igen efter påsken.
Min snälla syster Christine kommer lägga upp lite påskkort eller något annat spännande, så ni får hålla utkik.
Jag kommer efter påsk att presentera min första månads DT!!

Önskar alla en riktigt
GLAD PÅSK!

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar