Mina auktioner på Tradera

söndag 19 februari 2017

Vimpel med Scrap Magic

Hej! Vad tiden går. Förkylning o annat har gjort att lusten att scrapa var som bortblåst. Så kom jag på den här bloggen o mitt samvete kickade faktisk igång mina gråa celler. En vimpel blev det.
 
 
Valde ut 12 av de vackra papper jag fick av Scrap Magic (Sölvi) o en del av små bilder jag har i mina lådor. Japp, efter ett par dagar så var det färdigt.
 
 
Jag gjorde 6 st i storlek 10x15,5 och 6 st i storlek 8x13.
 
 
Ni får ursäkta bild kvalitet. Tog bilderna när det blev mörkt o vi har dåligt med belysningen.
 
 
Tema på vimpel blev årets 12 månader.
 
 
Istället för gardiner så kan man ha vimpel. Nej, jag har inte plockat bort adventsljuset. Tycker det är bra att ha så länge det är mörkt.
 

Det var dessa mönsterpapper jag har använt. Hoppas att ni fick lite inspiration o tills nästa gång ha det gott.
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar