Mina auktioner på Tradera

lördag 14 januari 2017

Love minialbum

Hej! Har ni tänkt på att det är en månad kvar till Alla hjärtans dag? Det har jag. Gjorde ett minialbum om kärlek och att skapa och bevara fina minne.
 
 
Albumet är 13,5 x 13 cm. Har använt olika papperskollektioner. Ser ni hörnet? Älskar den lilla klockan. Fick en del charms av Sölvi och de har jag använt här.
 
 
Sidrygg och är inte dessa charms vacker?
 
 
Många sidor har jag gjort i den här lilla albumet. Här skulle det handla om kärlek och minne man skapa inom familjen. "Happiness is homemade" står det i en av dessa små tag från Graphic 45. Bakgrundspapper är från Scrap Magic.
 
 
 
Öppnar man albumet så här mäter det 51cm lång.
 
 
Här är det om att resa och skapa minne tillsammans med den man älska.
 
 
Vänskap och fika hör väl ihop? Ser ni den hjärtformade charms? Just love it.
 
 
 
Andra sidrygg och ännu en vacker charms.
 
 
Håll ihop albumet gör jag med ett vackert band. Japp, det var allt för idag. Nästa projekt kanske blir en utmaning till mig själv. Har samlat på mig massa spillpapper. Vad ska man göra med dessa? Slänger ni? Själv är jag för snål att göra det. Hmm, nu får jag fundera lite och ser vad det bli.
 
Ha så gott!
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar