Mina auktioner på Tradera

torsdag 10 december 2015

Julkort!

Hej!

Hoppas att ni har klarat er från stormen Helga. Finns det bättre ursäkt att stanna inne och scrappa lite?
Nej, kan inte komma på nåt, därför stannade jag inne och fick ihop lite över 40 st julkort! Ett litet rekord för min egen, fick sån feeling som vi musiker brukar säga. det bara flöt på.

Nu har jag hunnit skicka iväg några men jag hann ta kort och ihelgen ska resten iväg så nu gäller det att komma ihåg ta kort på dem också.

Tänkte visa några ikväll som jag blev ganska stolt över. Fick en hel del inspiration från bloggen som heter
 All the things I love. En mycket duktig kvinna från England, hon heter Bev i förnamn.





Änglar bilder från Pion design, finns enstaka kvar till försäljning på min websida. G-klav dies från Memorybox, snöflingan från Cheery Lynn deigns, finns en kvar. Den stora snöflingan är från en gammal punch. Den ovala dies är från Nellies multi frame och den fyrkantiga är från Spellbinder. Julpapper från årets nyheter.

Sparar lite till nästa vecka. Hoppas att ni hinner titta in då.

God kväll!

Kram

Sölvi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar