Mina auktioner på Tradera

onsdag 12 augusti 2015

Bokkista

Hejsan, hejsan, jag antar att många av oss är tillbaka från semester. En del har kanske redan börjat jobba igen. Min man och jag kom hem från semester för en vecka sedan. Det kändes som att man damp ner på verkligheten. Tusen saker väntade på att bli gjort.... igår natt vaknade jag upp med en ryck. "Jag måste blogga för Sölvi..." Fick ju nya stämplar av henne innan jag åkte iväg på semester. Men tyvärr hann jag inte göra något med de fina stämplar. I väntan på det tänker jag visa något jag gjort under semestern.
 
 
Halva vår semester regnade bort. Jodå, jag tänkte på Tomas Ledin och undrade vad i all sin dag måste han skriva den där låten "Sommaren är kort. Det mesta regnar bort...." Som tur var släpade jag med mig en hel del av mina scrapsaker. För det blåste och regnade i dagarna 4. En dag fick jag sånt lust att göra mini böcker. Använt papper från Graphic 45. Ni kanske känner igen några "Typography Collection", "Rains cats & Dogs Collection".... De minsta böcker är ca 2,1 x 1,6 cm.
 
 
Till böckerna gjorde jag sedan en kista. Ser ni den fina uggla charm? Den hittar ni hos Scrap Magic.
 
 
Framsidan på kistan. Band och charms är också från Scrap Magic. Hoppas att ni fick lite inspiration.
Nästa vecka hoppas jag har något nytt att visa här.
 
Önskar er en fortsatt fin sommar.
 
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar