Mina auktioner på Tradera

söndag 19 juli 2015

Boktags

Hej, hej, tänker göra ett inlägg här mellan städningar.. Jo, jo, varje sommar säger jag till min man att vi måste städa ut källan. I år ska vi verkligen ta tag i det. Visst, jag ska kolla och plocka bort saker som jag orka bära. Men av någon anledning så hittar min man alltid mig i scrapprummet. Jätte konstigt.
 
Igår gjorde jag tre boktags.
 
 
Stommen har jag ritat av en stor tag från Graphic 45 på ett tjockare cardstock. Mönsterpapper har jag använt från Scrap Magic. Här är ett tag tänkt som ett bokmärker för  t ex kokbok.
 
 
Mini recepttag är stämplar från Skogstokiga.
 
 
Baksidan.
 
 
Ett bokmärke för böcker om resor.
 
 
 
Det här är ett dubbelvikt kort/tag för böcker om trädgård, kanske?
 
 
Det här bokmärket kan ges bort som ett kort med en sommar hälsning eller när man ger bort en bok. Det finns gott om plats att skriva något. Om ni vill se fler bilder på det kan ni klicka till min blogg. Jag har sett många väldigt vackra tags som är dekorerad med blommor, charms och annat. Jätte fina. Men varje gång tänkte jag "Hur ska jag stänga igen boken?". Därför är jag själv återhållsam när det gäller dekorationer.
 
Nu ska jag åka på semester och det bästa är att jag kan ta med mig scrappning. He, he. Scrappande kan man väl inte ta semester ifrån? Hoppas att ni fick lite inspiration.
 
Ha det gott!
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar