Mina auktioner på Tradera

tisdag 17 februari 2015

En låda/väska

Hej på er! Idag tänker jag visa en låda som jag gjort från scratch. Jag har använt kartong (skokartonger, pizzakartonger mfl) som jag sparat. Jag har skurit ut bitar som jag sedan monterat ihop och klädd med vackra papper.
 
 
 
Mönsterpapper är från Kajsa Kraft. Stämpel med flicka har jag stämplat några gånger på olika papper och klippt ut. Metallhörn.
 
 
Tanken är att man kan ha fröpåsar i lådan. Därför har jag satt dit ett handtag så att man kan lätt ta med den ut i trädgård.
 
 
En bild från den ena sidan. Jag har använt olika klistermärker från Graphic 45.
 
 
Den andra sidan.
 
 
Inne i lådan.
 
 
Baksidan. Här har jag använt en dies från Spillbinder. Det var allt för idag.
 
Kram
Christine
 
Material: Stämpel från Santoro
Mönsterpapper från Kajsa Kraft, Graphic 45 "Secret Garden" " Typography"
Band, metallhörnar
Spillbinder dies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar