Mina auktioner på Tradera

söndag 28 september 2014

Höstens nyheter!

God kväll!

Tänkte lägga upp lite av höstens nyheter. En del nytt och några är åter på lager.

Årets julpapper är bl.a.: Vintage Noel, Gilded winter, Krafty Christmas och WinterWoodland.
Sedan är det 2 nya pappers serier en heter Man made och Forget-me-not. Man made passar lagom till farsdag med lite mer manliga motiv.

 En hel del nya stämplar både jultema och lite annat.
 Har fått hem superfina labels med jul och höst tema, spetsband och fina stämplar.

Det mesta finns på tradera och scrapmagic.selloshop.se. Tyvärr har jag inte hunnit få upp alla spetsband på webshopen. Tiden och orken har varit dåligt med.

Nu har jag en mycket intensiv musikperiod framför mig med mycket konserter och jubileum m.m. Tar ett tag innan jag hinner titta in. Men jag hoppas att ni hinner scrappa och få inspiration från Christines fina inlägg.

Önskar er en trevlig höst!

Kram 
Sölvi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar