Mina auktioner på Tradera

onsdag 17 september 2014

Ett dop kort

Hej! Idag ska jag visa ett dop kort.
 
 
Jag kan liksom inte riktigt släppa det där baby tema i mitt scrappande. Inte konstigt när man ser dessa söta papper. Dagens dop kort är ett så kallad stafflikort. Jag har använt mönsterpapper "Baby Girl". Stämpel med vaggan är från Vilda Stamps som jag har färglagd med vattenfärg. Textstämplar är även de från Vilda Stämps.
 
 
Här har jag gjort en låda med en dop gåva i. På locket har jag en charm och de söta knappar som Sölvi har tagit hem. Passar så bra här.
 
 
Det är en dop sked. Här har jag lånat en dop sked som min yngsta dotter fick när hon döptes.
 
 
Jag har även stämplat texten/sången "Tryggaren kan ingen vara...." Kom inte ihåg var jag köpte den.
 
 
Gjort ett litet tag..
 
 
så att man kan skriva en liten hälsning. Den här pappersserien har verkligen väckt min skaparlust. Har även gjort en påse och det kan bli fler saker. Men de får ni se på träffen. Hoppas att ni fick lite inspiration och glöm inte att anmäla er till träffen. Begränsad antal platser. Skulle ni vilja att jag visa något på träffen får ni gärna lämna en kommentar här så får jag se om jag kan. Längtar redan ...
 
Kram
Christine
 
Material: Papper - Baby Girl och Lost and Found
Stämplar: Vilda Stamps
Dekorationer: Charms, knappar, band och halvpärlor.
Allt material är från Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar