Mina auktioner på Tradera

onsdag 8 augusti 2012

Gatefold album.

Hej!

Det var verkligen ett bra tag sen jag var här men en Stockholmsresa och feber kom i vägen. Men nu är jag frisk snart börjar höstterminen och allt återgår till det vanliga.

Nu ska ni äntligen få se de sista sidorna på gatefold albumet, jag har nästan glömt bort det.



Hörnpunch från M. Stewart. Bladen upp till vänster är en punch från
Nelli snellen, finns och köpa på webshopen.





 Blommorna här är utstansad från dies från Xcut, tyvärr tillfälligt slut.
 Tagsen är gjorda med papper från Graphic 45, finns att köpa hos mig. Fjärilen är en dies
  från cherry Lynn design.

Jag har använt 3 olika papper i 30x30 samt spill papper och då har jag lyckats få ihop i nästan samma färgskala. Sista sidan ville jag bryta den svart/bruna med lite turkos. Storleken på albumet är 190x125mm.
Sedan är det upp till var och en och bestämma hur stort det ska bli. Man kan göra den 20x20 eller 15x15, har sett alla varianter till med 30x30 men det var lite otympligt tycker jag.

Jag är ganska nöjd med mitt första album och det har varit superroligt att göra ett. Jag har tyvärr inte hunnit att plocka in foto men det kommer väl. Vill verkligen rekommendera att göra detta, är inte så svårt som det ser ut men roligt. Jag har gjort ett till och den ska jag visa längre fram.

Snart är det SCRAPTRÄFF igen!! Det blir den 25 augusti så glöm inte anmäla er. Det blir från kl.13.00-19-00. 

Varmt välkomna!!

Ha det gott!

Kram
Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar