Mina auktioner på Tradera

söndag 5 augusti 2012

En kort ask...

Hej, idag vill jag visa en kort ask, alltså en ask och ett kort i ett. Min svärmor fyllde år för en månad sedan och vi kommer att träffas om några dagar. Kom på att ge henne något som jag vet att hon gillar.




Grön var inte min favorit färg. Men sedan jag började med kortmakeri har jag kommit att älska den gröna färgen. Stämpeln är från Vilda Stamps. Min svärmor älskar änglar så jag tog med den fina lilla ängel charms. Hörn stämpeln är även den från Vilda Stamps. Blommor, halvpärlor och kaffe servett ...hittar ni hos Sölvi.




En bild från sidan.




Inne i kortet.





Inne i asken har jag lagd en hand & Decollete Cream med solfaktor 15. Min svärmor har alltid tyckt om att använda olika hud och ansiktskräm så den här tror jag att hon kommer att gilla. Allt material jag har använt till kortasken hittar ni hos Sölvi. 

Jag tackar för mig för den här gången. Imorgon åker min man och jag på en efterlängtad och välbehövlig semester. 

Önskar er alla en trevlig vecka som kommer.

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar