Mina auktioner på Tradera

måndag 16 juli 2012

Gatefold album

Hej på er!

Hoppas att ni har det bra på semester trots detta vädret. Vi blev visst utlovad ännu mera regn, såg det på löpsedlarna idag. Men då hoppas jag att ni har tid och titta lite mer på mitt album.
Idag blir det mera bilder från Gatefoldalbumet. Har fortfarande inte lyckats lägga in några foton än, korten måste väljas med omsorg och sånt tar tid.

 Sidan 2 öppnas på mitten och här har jag mest använt
spillpapper och sedan kollektionen Moulin Rouge -
Paris night från Prima. Spellbinder Fleur De lis rectangles.
Tagsen har jag använt spillpapper och bara klippt i kanterna.
En bårdstans från EK succes på tagsen.
 Detta är sidan 3, ännu mera spillpapper, samma papper från moulin rouge.
Dies från X-cuts Square parenthes. Egen gjorda tags.
Här kommer ett papper från Graphic 45 kollektionen Curtain call -
Let´s dance. Helt underbart vacker nostalgiskt papper, dubbelsidigt.
Ville inte sätta något på, det blev en liten charm med G-klav.
På höger sidan hag jag gjort en lite ficka och använt en bårdstans
från M. Stewarts. Jag använde hela pappret från Mouli rouge och
det räckte till flera sidor.Som ni ser så blec tema lite svart och beige,
lite nostaligiskt över det hela.

De sista sidorna kommer nästa gång. Sedan har jag precis förra veckan
gjort färdigt en beställning från min dotter, ett album till men i en helt annan stil.

Känns lite konstigt när ett projekt är avslutad, det blir lite tomt. 
Jag hoppas att det kommer in lite ideér för just nu gäller det foto för min del.
Får nog kika på lite gamla foton.

Tack för kommentarerna! Samt nya följare, superroligt att ni är intresserad av min blogg.

Nu blir det våfflor.

Ha det gott!

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar