Mina auktioner på Tradera

torsdag 17 februari 2011

WOW en egen blogg!!

Så har även jag skaffat mig en blogg. Jippi! Eller snarare fått, som en fin julklapp av min kära syster Christine, tack så mycket! Detta känns oerhört spännande och pirrigt. Jag hoppas på att få en massa besök av glada och trevliga scrappare som dessutom kanske är lite tävlingssugna ??
Vad ska min blogg handla om??
ScrapMagics blogg ska först och främst handla om scrapbookingmaterial, det som jag först blev så förälskad i alla dessa vackra papper, blommor, stickers, brads osv osv. Här på bloggen vill jag visa alla möjliga scrapsaker som jag hoppas att ni läsare vill köpa eller få inspiration av. Här kan mitt DT (designteam) som också är min syster, visa sina alster. Jag tänker inom en snar framtid ha månads-DT, tävlingar, bloggcandy, information om kurser m.m. Idéerna är många men det gäller ha ork och få tiden att räcka till.
Lämna gärna en kommentar till alsterna och vill ni beställa eller fråga något så bara maila. solvihon@yahoo.com.
Hör ni!!! - VARMT VÄLKOMNA TILL MIN BLOGG!!!

3 kommentarer:

  1. Va kul med en egen blogg! Lycka till!
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  2. Jättekul med egen blogg! Grattis och lycka till!

    Hälsningar Emmeli (Hildas kusin ;) )

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till den fina bloggen! Lycka till!
    Kram Anita

    SvaraRadera