Mina auktioner på Tradera

lördag 26 februari 2011

Papper från Piondesign!

Tänk vad en vecka går fort och jag har fått min första följare!! Tack Bella! Hoppas att du hittar intressanta saker och vill fortsätta följa min blogg. Jag hoppas verkligen att fler vill bli följare. Snart dyker det upp ett litet lotteri eller tävling upp på bloggen så håll uppsikt.

Nu kommer det bilder på de superfina 30x30 cm stora vintage papperna från Piondesign. Ni kan köpa dem en och en och har man redan en auktion på tradera så för jag in den på fakturan, väldigt smidigt. Då kan jag också samfrakta. Vill man bara köpa ett papper i taget så blir det dyrare med frakt. Köper man utanför tradera så måste jag ha en minsta köp på 100kr, då ingår emballage men fraktkostnaden tillkommer.

Från Mitt hjärta

Fjäril

Från mormors vind

Hopp


Vårtecken

Värdefull

Vill du köpa papperna så finns namnet under bilden, pris 15kr/st utom Från mormors vind som kostar 29kr/st.
Alla är dubbelsidigt utom Från mormors vind.
Det är bara och maila mig: solvihon@yahoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar