Mina auktioner på Tradera

onsdag 22 april 2015

Bröllopstider

Hej, det är en sån vackert dag och vad passar bättre än att göra ett bröllopskort. Det var ett tag sedan jag gjorde kort. Nu när det är vår känns det mer som en göra-kort-tid.
 
 
Här är mitt allra senaste kort. Det vackra fina mönsterpapper är från Scrap Magic.
 
 
Det syns kanske bättre så här. Med ett sånt vackert papper behöver man inte mycket dekoration. Jag har använt en dies och sedan klippt brudparet och bandet med blommor ur ett papper från Graphic 45. Texten är en stämpel från Hänglar &Stänglar. Bandet och små rosor är från Scrap Magic.
 
 
Inne i kortet gjorde jag enkelt. Två olika mönsterpapper och de finns båda hos Scrap Magic. Dessa mönsterpapper finns både i storlek 8x8 inches och 6x6 inches.  Hoppas att ni fick lite inspiration.
 
Ha det gott i det här fina vädret.
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar